Розвиток мовлення дітей раннього віку

Оволодіваючи мовленням, вивчаючи мову, дитина засвоює систему знань, суспільно прийняті норми поведінки — основу її життєвої компетентності, тобто, «оволодіває наукою і мистецтвом жити серед інших».З огляду на це проблема розвитку мовлення дитини завжди була однією з центральних у дошкільній освіті. Саме цій темі був присвячений семінар-практикум для вихователів груп раннього віку в Донецькому дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) № 2.

Колеги поділилися практичним досвідом роботи закладу щодо використання арт-буків у роботі з дітьми та показали заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування та художньої літератури на тему: «Курча» за В. Сухомлинським. Керівник районного методичного об’єднання Коновалова О.П. провела науково-методичний блок у формі тренінгу, де вихователі працювали в групах та виконували різноманітні вправи, спрямовані на закріплення знань із розвитку мовлення дітей раннього віку відповідно до програми «Дитина». Вихователі мали можливість потрапити на педагогічну кухню, де створювали «рецепт» цікавого та ефективного заняття з розвитку мовлення, додавши до нього секрети педагогічної майстерності. Педагоги творчо підійшли до завдання, і кожна група презентувала свій особливий «рецепт». Завершився семінар вправою «Вінок взаємодії», що символізувавпліднуроботу тапозитвніемоції,якіпанувалипротягомвсьогосемінару.

Наприкінці семінару були надані методичні рекомендації щодо ефективності проведення мовленнєвих занять та підведені підсумки роботи.

Кiлькiсть переглядiв: 725